På tal om kondomer

Fick det här av Lena. Underbart.

Hur skulle det se ut om alla gjorde reklam för samma sak!!!!


Nya märken att välja på:


FELIX kondomer: Gör det goda godare

FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig

GEVAILIA kondomer: När du får oväntat besök

NOKIA kondomer: Connecting people

OLW kondomer: För att du älskar det goda

CARLSHAMNS kondomer: Gott, gotti, gott gott

McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder

LIBERO kondomer: Det känns tryggt

LÄTTA kondomer: Om du har bestämt dig

VICKS kondomer: Extra starka, extra friska

STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det

PEDIGREE PAL kondomer: Rekommenderad av ledande uppfödare
köttiga
bitar rakt igenom

GINSANA kondomer: Orka mer

GB-GLASS kondomer: Jag och min magnum

LOREAL kondomer: För det är jag värd

GORE TEX kondomer: Guarantied to keep you dry

DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin
förpackning

ERICSSON kondomer: It's all about communication

MICROSOFT kondomer: Where do you want to go today

ALGRENS-BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i
munnen

PRINGLES kondomer: Once you pop, you can't stop

BLÅ-BAND kondomer: Smaskens till sista slicken

WHISKAS kondomer: Om kissen själv får välja

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag tar mig friheten å lägger till ytterligare en bra (om inte den bästa, mest ärliga slogan), Nike "Just do it".
Den från " Blå band" lät mkt tilltalande, men Libero mer avskräckande. Mest för att det var Libero ;-)
Och Ahlgrensbiten var inte dålig den heller...hi hi.
Fast det är väl bara män som måste marknadsföra sig själv så brutalt...eller hur?! Jag menar, om man hade gjort fräsig reklam för p-piller så blir det hela mkt svårare...

2008-04-11 @ 10:57:51
Postat av: lovelyn

Ja, Libero vill väl snarast att vi ska använda färre kondomer.

2008-04-11 @ 14:28:48
Postat av: Lena

Jag vet vem som ska hångla med Adam Tensta i kväll.

2008-04-11 @ 16:16:10
Postat av: Sussie

Öh..Adam Tensta, ikväll? När- var och hur? Och VEM?!
Har jag missat ngt?
Undrar om han använder kondom...?

2008-04-12 @ 09:51:09
Postat av: lovelyn

Jag hoppas verkligen att hon hånglade upp honom. Även om det innebär att jag måste hångla med henne bara för att nästan ha hånglat med Adam.

2008-04-12 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0