Svar från Söderkillen

Han svarade på mitt fyllemejl.

"Jag tror knappast att det där mailet är till mig. Det är ställt till någon som kanske har ett fåtal drag som bär likheter med mig, men inte någon av kött och blod som vandrar på Sthlms gator. Eller med de av mina svagheter, brister och narcissistiska nycker som du aldrig sett. 
 
Men det kanske är just av den anledningen som jag bör svara. För att få låta dig veta att det är feladresserat och måste förses med ett påklottrat "åter avsändare".
 
Jag hoppas att det kommer fram till den det var ämnat för."

För helvete. Jag blir så irriterad. Nej, jag har inte sett dina svagheter och brister för jag fick ju aldrig det. Du däremot såg mina flera gånger om.
Men jag såg annat och jag kände annat. Fan ta dig för att du förnekar det. Det är mina känslor, även om du försöker få mig att glömma dem på detta sätt.
Du kan ha dina "jag har så mycket problem med mig själv, ingen kan tycka om mig" känslor för dig själv, försök inte lägga över dem på mig.
Det om nåt är patetiskt bullshit.

Kommentarer
Postat av: Lena

You go girl. Just så.

2008-04-09 @ 12:08:07
Postat av: MissLinisen

det finns bara en sak att göra: tegelsten genom rutan, jag hjälper dig! haha nej men skämt åsido han verkar riktigt störig, högtravande och kall.

2008-04-09 @ 12:22:28
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: Lena

Det störiga är att han säkert tyckte att han var jättesnäll när han skrev mejlet. Jag kan se hur han satt där med glorian över huvudet. När det naturligtvis är precis som du skriver - han förnekar dina känslor, som naturligtvis inte har något med hans problem att göra.

2008-04-09 @ 13:57:21
Postat av: lovelyn

Synd att han bor för högt upp för att kasta in tegelsten...Men på ett sätt var det irriterande svaret bra. För nu är jag mest bara det- irriterad. Han behöver verkligen komma över sig själv och släppa ut den jäkla fisen han har på tvären.

2008-04-09 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0