Nästan på väg

Om ungefär tre timmar ska jag gå upp. Därför är det hög tid att jag går och lägger mig. Klockan 04.00 ska jag sitta i en taxi på väg till Arlanda. Och sen flyga Köpenhamn-Atlanta-Managua. Imorgon vid den här tiden sover jag i en hotellsäng i Nicaragua. 

Jag lämnar regnrusk, jobb, fakturor för sol, indiantempel, läsa bok. Rom, reggaeton, strand, slappa och mycket mer. 

Det känns så underbart skönt. Jag kanske skriver här, eller inte. Vi får se. Om vi inte hörs så får ni ha en bra jul och ett gott nytt år. 

Puss!



Kommentarer
Postat av: Sanna Tider

Aaaahhhh.... den stora dagen är här... hehe.... Hoppas ni får det underbart nu!! Kommer sakna nya inlägg, men kanske kanske hinner du ge nån rapport nångång ;-)

2008-12-07 @ 02:47:26
URL: http://cityandsex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har 4 polare som drar ti Costa rica för att surfa på Freda, alla e över 190 å klena å blonda, dem ska nog hänga 3-4 veckor minst, ni stöter säkert på dem.Oscar, Tommy, peter, å Johannes, New kids on the block i min blogg. Have fun y toma cuidado

2008-12-07 @ 06:53:43
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com
Postat av: Anna

Ha en riktigt skön resa och ta hand om dig! Kramar från Lund.

2008-12-08 @ 20:55:20
Postat av: Laban

Hej! Fin blogg =) Läste att du gillar reggaeton nån stans. Kolla in min blog för ny och fräsch partymusik varje dag. -HipHop - RnB - Reggaeton- Säg gärna vad du tycker om musiken. Peace!

2009-01-08 @ 13:28:42
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0