Ett nytt liv, tack

Inte bra dag. Inte bra alls.

Imorgon måste jag ringa min chef och berätta att jag har misslyckats. Jag kan inte leverera det jag borde imorgon. Jag känner mig så misslyckad och som ett stort jävla skämt. Jag har iofs väntat på att de ska fatta det men ändå...så jobbigt.

Jag är fortfarande sjuk och har dessutom mens. Tjock i halsen, snorig, ont i kroppen och trött, så trött. Så blek att jag känner mig genomskinlig, äter massa onyttigheter för att orka jobba, ont i ryggen. Min kropp håller på att förfalla och jag orkar inte ens bry mig.

Mitt Skype bråkar med mig och min mobil har helt plötsligt skitkass täckning när jag är hemma. Hur lätt är det att jobba hemifrån då? Fattas bara att datorn också dör.

Herr Nyvaken har inte ringt idag som han sa att han skulle göra. Okej, vi pratade igår men idag behövde jag lite medlidande. Så jag ringde honom (pressad mot fönstret för att få täckning) . Han svarade inte och har inte ringt tillbaka. Är det han som dumpar mig nu? Om till och med killen som jag inte vet om jag vill vara tillsammans med dumpar mig kommer jag nog inte ha något självförtroende kvar.

Jag ska flytta om en vecka och orkar inte ens tänka på det, än mindre planera för det. Jag orkar inte ens diska just nu. Eller städa. Eller boka tvättstugan.

Livet är fan en lång och seg uppförsbacke nu.

Kommentarer
Postat av: Gummibandsflickan

kära du, det låter inte kul. men du fixar det och du har inte misslyckats! Din chef förstår ju om du är sjuk också! Ses å hörs snart!

2008-02-22 @ 12:21:42
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se
Postat av: mrs t

gumman! jag tänker på dig! du kommer att orka och det kommer att ordna sig. massor av kramar!

2008-02-22 @ 13:24:05
Postat av: lovelyn

Tack sötisar!

2008-02-24 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0