Från flyttpackningskaoset

Idag känns det bättre. Jag har tagit bort kylskåpspoesin, analyserat med diverse vänner och varit inne på jobbet och fått nya uppdrag att ta tag i.
Dessutom så flyttar jag imorgon och bara det gör ju att jag får en nystart, en lägenhet utan minnen.

Fast jag var tvungen att messa honom idag eftersom jag upptäckte att jag fortfarande har hans extranycklar. Jag skrev "Hoppas att du är ok". Han skrev att "Det känns ok trots allt och hoppas att du känner likadant".
Ja, om inte han tar så allvarligt på det hela så tänker jag inte heller göra det.

/Lovelyn- skånsk singelsnäcka som snart slänger ut fiskekroken igen. Med mig själv som bete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0