Jag är förolämpad

Det är fick jag som kommentar på mitt förra inlägg:

Postat av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

Den som blir kommentar nr 10000 vinner de rosa pumpsen!:)

2008-feb-06 @ 20:34
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se/
 
Jo, jag gillar ju skor. Men hon tror alltså att jag ska må bättre om jag vinner ett par rosa pumps? Sen kom jag på att hon säkert skickar samma kommentar till alla tjejer som har blogg här. Då kände jag mig mest irriterad, vad är det för töntigt kommentarsfiskande?
Härmed sätter jag upp en skylt på min blogg:

INGEN REKLAM, TACK!

Kommentarer
Postat av: Catti Ullström

Mmm. det är faktiskt för djävligt. fast hennes inlägg är ju ännu värre. läste dina kommentarer, några av de få vettiga. tur att det finns folk som orkar. :-)

2008-02-07 @ 23:10:41
URL: http://cattiullstrom.blogspot.com
Postat av: lovelyn

Tack detsamma, vi var några få i hård motvind =)Men så tror jag också att vi höjde medelåldern betydligt. Och jag blev väldigt uppiggad trots förkylning!

2008-02-07 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0