Minsann

Jodå, jag överlevde denna fredag.

Chefen tog mitt misslyckande med relativ ro och med gemensam ansträngning (och en summa pengar) löste vi problemet.

Jag har självdiagnostiserat mig på nätet. Halsfluss eller körtelfeber. Om jag inte är bättre på måndag tänker jag få en diagnos av doktorn.

Herr Nyvaken är också sjuk. Han sov när jag ringde igår men ringde idag. Så istället för att träffas och utbyta steptokocker idag har jag ätit en halv påse wasabinötter och kollat på "Let´s dance". High life.

Jag chattade med Telenors kundtjänst. Med en kille som hette Björn.

Jag: Jag har dålig täckning.
Björn: Har det varit så tidigare?
Jag: Ja, innan jag skaffade en ny dyr mobil för att kunna ha ert 3G-nät.
Björn: Har du testat stänga av telefonen och sätta på den igen?
Jag: Ja.
Björn: Har du en annan telefon som du kan testa att sätta in simkortet i?
Jag: Nej.
Björn: Det kan vara någon mast i området som inte fungerar ordentligt men vi har inte fått någon felrapport.
Jag: Då vill jag lämna en felrapport, med största sannolikhet finns det en trasig mast i närheten av Hornstull.
Björn: Jag ska lämna det vidare till teknikerna.
Jag: Tack.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej!
Var med i min tävling där du kan vinna att jag gör reklam för din blogg i en vecka!!

http://hsomihg.blogg.se/1203600890_212_08__tvling_.html#comment

2008-02-22 @ 22:09:30
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Hannah

men gud, ta det lugnt :O Varför inte vinna reklam till din blogg? Trodde alla ville ha mer läsare? :)

2008-02-22 @ 23:27:03
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0