Snart packad

Nu är jag snart packad. I dubbel bemärkelse.

Haha, vad nöjd jag är med den formuleringen. Jag är snart färdig med min flyttpackning och snart lite packad för att jag dricker vin. Jag dricker rödvin som tröst och för att fira. Tröst för att jag är tillbaka i singelträsket och för att fira min nya lägenhet.

Jag fick nycklar idag och inspekterade lägenheten. Den har högt till tak, är stor och nytapetserad och nymålad. Stor lägenhet för stora drömmar. Jag kommer aldrig att vilja flytta därifrån.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag längtar efter att komma och hälsa på.

2008-03-01 @ 09:01:54
Postat av: lovelyn

Du är välkommen anytime.

2008-03-01 @ 10:41:53
Postat av: Linisen

Det låter ju som en härlig lägenhet och en ny lägenhet är som sagt en bra ny start! Snart är våren här och söder måste vara ett av det bästa ställena i Sverige att bo på då (förutom Rörsjöstaden eller Möllan)! Jag kommer också gärna och hälsar på snart.

2008-03-02 @ 12:30:52
URL: http://selmalindi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0