Straffas på söndag

Det var kul igår. God buffé, mycket champagne, dans till bland annat Timbuktu med trevliga människor. De flesta var trevliga i alla fall. Jag och M var också trevliga. Den mesta tiden i alla fall. En stackars grabb blev lite utsatt, först ändrade jag hans frisyr ,(hey, sån där frilla kan du inte ha) sen hällde M vatten på honom.

Idag straffas jag. Allmänt bakis- huvudvärk, trött, lätt illamånde. Och nästan ingen röst. Jag låter omväxlande som en kraxande kråka och viskande vildvittra. Ibland kommer något ljud som påminner om min röst men det är högst tillfälligt. Telefonsamtal undanbedes de närmsta dagarna.

Kommentarer
Postat av: Linisen

haha "viskande vildvittra", känner nästan för att ringa bara för höra vad du menar!

2008-02-24 @ 20:12:21
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: Sexlivet

har man kul så får man ta smällen ;)

2008-02-25 @ 16:57:41
URL: http://sexlivet.blogg.se/
Postat av: Lovelyn

Jo, vilken smäll bara. Snart måste jag nog ta mig ett glas whiskey eftersom rösten fortfarande inte återkommit.

2008-02-25 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0