Detox-update 1

Tre dagars detox avklarat. Hödrinken är ruskigt äcklig men får garanterat fart på magen. Jag sörplar te som en galning- grönt, vitt, svart, rött. Är väldigt trött men det var jag ju innan också. Snusar, men mindre än vanligt. tränar lagom flitigt. Sover okej förutom när tidningsutbäraren kastar ner tidningen klockan 03.15. Också drömmer jag konstiga drömmar. 

Vad är det som gör att när jag inte ska göra något så vill jag göra det ännu mer?
Jag är sjukt sugen på kaffe, choklad, vin eller vilken alkohol som helst. 

Har planerat in bio, promenad och yoga i helgen för att hålla mig till detoxen. Men imorgon tänkte jag pallra mig iväg till Adam Tenstas realesefest. Farligt, farligt. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Efter att ha sprungit runt i affärer igår och letat träningsmatta som inte var svindyr (JA, man måste köpa något innan man kan börja sitt nya liv) tränade jag 15 minuter efter jobbet. Så ska jag göra varje dag.
Undrar om det blir en gång två idag.

2008-01-09 @ 21:13:35
Postat av: lovelyn

Bra jobbat! Om du klarar att träna hemma en 4 ggr i veckan ungefär så ska du få en present av mig till midsommar.
(Nej, jag tror inte att det kommer att bli varje dag. Jag är realist)

2008-01-10 @ 15:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0