Detox-update4

En och en halv vecka på detox. Tiden går fruktansvärt långsamt. Jag trodde att jag skulle märka mer resultat. Nehej, jag fryser och är trött. Men är garanterat fri från parasiter i magen, om jag nu haft några sådana. Idag tyckte jag att mina kinder såg lite insjunkna ut. Det är inte bra. 
Tur att jag inte ska träffa mormor på ett tag. Varje gång vi ses är det samma sak.

Mormor: "Du ser så smal ut, har du gått ner i vikt?"
Jag: Nej, jag väger precis lika mycket som jag gjort sedan gymnasiet."
Mormor: "Men äter du verkligen ordentligt?"
Jag: Ja, mormor, jag äter frukost, lunch, middag och mellanmål."
Mormor: "Fast du är inte lika glad i att laga mat som din mamma."
Jag: Nej, men jag kan laga mat om jag vill."

Att jag inte vill det så ofta är en helt annan sak.

Kommentarer
Postat av: Marie

tycker du?? :)

2008-01-17 @ 21:04:34
URL: http://wildness.blogg.se
Postat av: Lena

Konversationerna bloggar emellan är jävligt irriterande för alla utomstående. Där tror jag inte portalen tänkt till riktigt. Ett samtal ska väl helst samlas på ett ställe, så man fattar vad som kommenteras? Eller har jag missat något?

2008-01-18 @ 10:35:04
Postat av: lovelyn

Ja, jag håller med. det är ju knepigt det där för om jag skriver på någons blogg vill de ju att jag ska se deras svar.
Men det blir förvirrande, även för mig.

2008-01-18 @ 13:58:12
Postat av: Lena

Men, om jag har skrivit på någons blogg så går jag tillbaka dit och kollar vad som skrivits efter mig. Gör jag inte det är jag väl inte intresserad nog?

2008-01-19 @ 12:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0