Det spelar ingen roll

Det som gör ont är att han inte ens vill försöka.
Det som gör ont är att han inte tycker tillräckligt mycket om mig.
Det som gör ont är att han inte bryr sig om han förlorar mig.

Det spelar ingen roll att han säger att han inte är redo. Hade jag varit rätt så hade han varit det.
Det spelar ingen roll att han säger att han tycker om mig. Hade han tyckt om mig mer så hade det varit tillräckligt.
Det spelar ingen roll att han säger att han inte vill såra mig. Hade han verkligen inte velat det så¨hade han inte gjort det.

Kommentarer
Postat av: Lena

Dumpa honom. Han är inte värd dig.

2008-07-15 @ 09:04:49
Postat av: Hanna

Vi är i samma sitts du och jag Lovelyn. Kunde ha skrivit det bättre själv. Jag är där hos D igen, eller han har mig i sitt våld och jag kan inte göra ett skit. Vi pratar bara på fyllan. Och jag säger jämt: Hade jag varit rätt skulle det inte vara såhär.

2008-07-15 @ 09:25:29
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Cosmic

Trist snubbe det där. Slösar på din tid gör han å tunnhårig å rälig e han. u can do better!

2008-07-15 @ 11:13:07
Postat av: Marie

åhh...det där känner jag igen min tid i våras med "P" suck ... han gilade mig inte tillräckligt - men vet du? Han är inte värd din uppmärksamhet. Det är tungt o gå vidare men... "The one" is out there- känns såhär - TÄNK vad skönt det är under tiden som du är singel - för sen blir det barn,villa o det där - vila nu innan allt sånt kommer :)

2008-07-15 @ 11:31:59
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Tack tjejer! Vad skulle jag gjort utan er support?



Lena: Mycket bra, kort och koncist sammanfattat.



Hanna: Ja, precis. När de tycker man är rätt kan de ju typ ge sig ut i krig, bestiga berg och döda drakar för ens skull. Men annars ska man vara glad att de vill prata med en överhuvudtaget.



Cosmic: Rälig, haha, härliga skånska ord. Frun sa att han var sölig i huvudet. Tunnhårig, sölig och rälig. Det går ju inte.



Marie: Nä, han är inte alls värd min uppmärksamhet. Villa och barn har jag än så länge inga planer på, men en man hade faktiskt varit trevligt nu efter 3 år som singel.

2008-07-15 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0