Ett litet hej

Jag sprang på den Nya kollegan vid kaffeautomaten i dag. Vi tittade på varandra, jag log, tittade bort och tittade tillbaka. Då sa han hej. Och jag hade svårt att hålla mig för skratt. Men sa också hej. Det går framåt. I snigelfart, men framåt.

Recensenten hörde av sig i går via mess. Han ville ta det där samtalet i morgon. Nähäpp, då är jag på konsert svarade jag. Och var inte det minsta ledsen över det.

Också har jag hittat en ny förmåga, Copywritern, på Spraydate. Vi hade en maratonchatt i går och han är definitivt intressant. Om han är mer än intressant återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Lena

Just så. Upp på hästen igen. Gärna så bokstavligt ridande som möjligt.

2008-07-23 @ 11:47:52
Postat av: lovelyn

Ja, det är alldeles för lite hästar i mitt liv just nu.

2008-07-23 @ 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0