Heta dagar



Här har jag legat i dag. Grinda heter den lilla söta skärgårdsön där jag har solat och badat. Hett var det, men härligt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, bege mig till förfest på en innergård och sedan förhoppningsvis till någon klubb runt Stureplan. Jag är på det humöret efter en lugn helg i Skåne och två kvällar på Söder tidigare i veckan. Nu vill jag dansa, flörta, kanske hångla och kanske till och med mer. Hett.

Den lilla rosa och guldskorna, sedan är jag het. Det är hett och värre lär det bli.

Kommentarer
Postat av: cosmic

Det låter riktigt hett m den lilla rosa och guldskor! Lycka till ikväll och hoppas det hettar till en hel massa! ;)

2008-07-26 @ 19:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0