Lovelyns eskortservice

I lördagsnatt var jag eskort. Jag gick Götgatan ner, på väg hemåt, när jag blev tilltalad av en något berusad ung man. Han undrade var Sibyllagrillen på Ringvägen låg. Han var nämligen på besök i storstan och försökte hitta hem till sin kompis.

Eftersom vi skulle åt samma håll erbjöd jag mig att följa honom en bit. Han var gissningsvis i 20-årsåldern och från Småland. Han hörde att jag kom från Skåne och undrade om jag pluggade i Stockholm. Jag sa att jag jobbade, han frågade var och med vad och jag berättade. 

"Åh, det har jag alltid velat jobba som" sa han och snubblade nästan över sina egna fötter. Så pratade vi utbildning och han frågade hur gammal jag var. Jag sa att jag är 30, och han höll på att snubbla igen. 

Sedan skildes vi åt. I dag hade jag ett mail i inkorgen på jobbet. Från Smålänningen. Med lite kommentarer på mitt jobb och:

"Men mest av allt vill jag tacka för guidningen till rätt gata i södra Stockholm på lördagsnatten, utan dig hade jag troligen hamnat någon helt annanstans. Haha."

 

De är så förtjusande, de små möra lammkötten. Därför har jag ingen aning om varför jag ska hem till ett tunnhårigt och segt svin och dricka te (ja, dricka te!) ikväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0