Mannen i mitt liv

Jag trodde att jag skulle ha en lite trist, lugn och ensam fredag då många av brudarna har flytt Stockholm. Men så blir det inte. Min vän M- Den obeslutsamma mannen från Malmö, kommer upp över helgen.

Han som jag ska bli ihop med om vi fortfarande är singlar om ett år. Eller två kanske.
Han som jag var otrogen med. Och han var otrogen med mig.
Han som jag kan prata med allt om. Och som kan prata med mig.
Han som vet nästan allt om mig. Och fortfarande gillar mig.

Vi har redan gått igenom allt ihop. Utan att någonsin vara ihop. Och på något sätt ändå lyckats vara vänner. Det är fan kärlek.



Kommentarer
Postat av: MissLinisen

Jag försökte kommentera ditt inlägg "Nya kollegan..." men det går inte! Ville bara skriva typ: rätta takter tjejen el nåt annat uppmuntrande!



Ang. mannen i ditt liv så verkar det definitivt finnas något speceillt där. Bara du och han vet vad och kan bestämma hur det ska fortsätta!

2008-07-11 @ 08:39:18
URL: http://selmalindi.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Konstigt. Tekniken är alltså mot den Nya kollegan =)

När det gäller M så tror jag aldrig att det kommer att bli nåt. Jag gillar honom bäst och mest som vän. Men lite sex i helgen hade inte varit helt fel!

2008-07-11 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0