Nya Kollegan tar sig

Nu när jag ignorerar Recensenten roar jag mig med att flörta med Nya Kollegan istället. I söndags chattade vi, i dag tittade vi lite på varandra på jobbet och nu har vi chattat i en timme. Och nästa vecka ska vi gå på dejt. Men jag kommer säkert att se honom på jobbet innan dess.

Ja, om den där jävla Recensenten inte inser vad han har mitt framför näsan, och kanske skulle kunna ha för sig själv, tänker jag dela med mig av mig. Och boosta mitt självförtroende med att det finns andra snygga och trevliga män som vill träffa mig.

För Lovelyn är ingen mesig kvinna som sitter hemma och väntar på män som inte vet vad de vill. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0