Rekommenderas inte

Varning! Gå inte på dejt direkt efter jobbet utan att äta något innan. I alla fall inte om ni bara ska dricka rosévin och äta fruktsallad sittandes på klippor på Långholmen. 
Och sitt inte där så länge att du hinner dricka nästan en hel flaska vin och måste gå och kissa i berusat tillstånd. Då kan det vara svårt att bedöma hur nära skogsdungen är gångvägen och du riskerar att moona för alla som såklart går förbi just när du tömmer din överfulla blåsa. 
Men är du hård i magen är den här typen av dejt jättebra, för det blir verkligen sprutt i tarmsystemet dagen efter. Å andra sidan vaknar du för sent och är vrålhungrig eftersom du inte orkade äta något när du kom hem och dessutom snoozade fyra gånger innan du orkade gå upp. 
So, don´t try this at home kids. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag hör att allt är rent hypotetiskt.

2008-07-31 @ 18:11:06
Postat av: Marie

haha... ojoj - riktig dejtande hör jag ;)

2008-07-31 @ 18:14:23
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Hehe, ja allt är såklart rent hypotetiskt. Ni tror väl inte att jag ägnar mig åt sånt slarv?

2008-08-01 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0