Snapshots från Arvika

 Vilken helg. Lovelyn och Recensenten på Arvikafestivalen. Ett minne för livet. Hät är några saker som jag minns nu.

  •  Tjejen som helt enkelt tyckte att kläder på överkroppen var helt onödigt. Säkert en jämställdhetsdemonstration.
  • Hur sunkig Dregen, gitarristen i Backyard Babies, såg ut när han stod bredvid mig på vipläktaren. Dreggiga Dregen hade uppknäppt luvtröja utan något under så man såg hans hårlösa, taniga pojkbröst. Usch.
  • Vädret. Från 30 grader och sol till ösregn, blåst och åska på en timme.
  • Femkamp mot Recensenten. Han vann igen. Nästa gång blir det fan bowling och då ska jag vinna.
  • Hur Jocke Berg, sångaren i Kent, diggade gruppen Interpol från vipläktaren.
  • Att jag fick ståpäls när Kent spelade "Generation ex".
  • Hur jäkla bra Looptroop var och hur kul det var att dansa till deras konsert.
  • Hur dåliga Totalt jävla mörker var.
  • Hur roliga Filippa och Monika var. Mer Filippa Bark åt folket!
  • Att det inte bara är tonåringar på festival. Det finns 50-åringar som diggar Looptroop.
  • Och såklart minns jag alla punkare, ravare, och rockers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0