Time out

I dag känns det faktiskt helt jävla onödigt att jobba. Allting är värdelöst vetande. Alla samtal är sega. Alla tecken är töntiga. 

Och efter jobbet, då ska jag träna. Det känns som ett skämt tycker min kropp som bara vill lägga sig ner i vågrätt läge och sova fram till helgen. 

Det enda jag ser fram emot i dag är att få tvätta. Och att mellan turerna ner till tvättstugan ligga i soffan och äta bigaråer. Kanske orkar jag städa toaletten också. Antagligen inte. 

I morgon ska jag på dejt med Copywritern. Jag tänkte att vi skulle hitta på något och inte fika eller dricka alkohol. Inte bara i alla fall. Men det enda som jag kommit på hittills är bangolf. Kan man göra det på första dejten eller kommer jag att verka som en konstig människa då?

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är i gott sällskap sötnos. Det är inte många som tycker det är meningsfullt att jobba i det här vädret.



Men det låter som om det är lite mer i ditt fall kanske? Dags för mer yoga? Eller blev det för mycket?

2008-07-29 @ 13:59:30
Postat av: lovelyn

Det är vädret, PMS och brist på semester. Men nä, jag är ju inte ensam i min uttråkning direkt.



När det gäller yogan tänker jag att min rumpa ska återhämta sig innan nästa pass. Jag vill ju inte överanstränga mig.

2008-07-29 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0