Inte visste jag att jag gillar smisk

Det fortsatte att vara hett. Hela helgen. I lördags blev det svettig dans på Solidaritet men inte mycket mer än så. Mot slutet av kvällen började jag dansa med en söt pojke. Vi dansade en stund innan han böjde sig fram till mig.

Han: "Alltså, jag har flickvän". 
Jag: "Alltså, vi dansar bara". 
Komma här och tro. När jag bara helt oskyldigt dansar. Bah. 

I går kväll blev jag hembjuden till Yogamannen. Vi drack ett par glas rosé och såg filmen "Young people fucking". Tur att ingen av oss är särskilt blyga. Vi skrattade mycket och pratade. Det visade sig att han kan vara allvarlig och jag fick veta mer om honom. 

Men filmen inspirerade oss och jag var bakiskåt. Så i stället för att ta en sen tunnelbana hem tog jag mig in i hans sovrum. Och det ångrar jag inte. Han hade redan innan förvarnat mig om att han gillar att vara dominant. Men oj. Ojojoj. 

Jag hade ingenting att säga till om. Han var öm. Han var hård. Han viskade hur fin jag var. Han kommenderade mig. Mjuk tunga, hårt smisk. En underbar blandning som gjorde mig helt galen. I flera timmar, tills vi var genomblöta av svett och utmattade somnade intrasslade i lakan och varandra. 

I morse blev det en snabb omgång innan dusch, frukost på café och avskedspuss vid busshållplatsen. Nu sitter jag på jobbet med gårdagens smink och ett något ömmande underliv. Men jag sniffar mig själv i armhålan, där jag doftar av hans deo, och känner mig mycket nöjd. 

(Första messet har redan trillat in. "Du är så himla sexig, och minst lika trevlig. Kram från Yogamannen")


Kommentarer
Postat av: Lena

Ojoj. Ojoj. Ojoj. Det HÄR ska vi prata om en gång. Öga mot öga. Jag vill veta ALLT.

2008-07-28 @ 21:42:56
Postat av: lovelyn

Absolut. Du ska få en ocensurerad version.

2008-07-29 @ 14:43:39
Postat av: Csomic

Visst är det störigt med killar som bara antar grejer sådär!



Wow, det hettade till ordentligt m yogakillen alltså. Låter som en häftig upplevelse!

2008-07-29 @ 18:58:03
Postat av: Våga Vara

Det låter helt underbart! Wow!

2008-07-30 @ 22:05:34
URL: http://vagavaravillebrad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0