Norrland och Thailand möts i Stockholm

Inte dricka alkohol innan torsdag? Jo, det gick ju jäkligt bra. 

Recensenten tog med mig på överraskningsdejt. Alltså jag visste att vi skulle ses, men inte vad vi skulle göra.   Han skjutsade mig på cykel ut i ett industriområde. Så stannar han vid en byggnad som det står "Go-kart" på. Men det var inte det vi skulle göra.

Vi skulle skjuta luftpistol. På med skyddsglasögon, ladda bössan, sikta och panga på. Man skulle träffa små plåtlådor med ännu mindre plåtdjur i som skulle fällas ner. På 80 skott fick han ner fyra stycken. Jag fick ner en och fick kramp i höger pekfinger.

Efter denna ansträngning tog vi en lång promenad som avslutades på Thaiboat med mat och ja just det- alkohol. Men efter att ha avfyrat ett vapen är det ju typ lag på att dricka öl. Typ som i filmen "Jägarna".

Kommentarer
Postat av: cosmic

Det låter som en perfekt date. Gillar aktivitetsdejter men har sällan varit med om en. I amerikanska datingprogram verkar sådant vara mer regel än undantag. Kul om det börjar komma hit mer! :)

2008-07-03 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0