Så har vi det i Stockholm

Varje gång M har kommenterat hur fint vädret har varit, hur mysigt reggaecafeét vid Årstaviken är eller hur mycket partymöjligheter det finns här har jag gett samma svar.
"Så har vi det här i Stockholm". Till slut behövde jag bara säga "Så", och då visste han.

M är ett jävla partyanimal. Knappt att jag orkar med, och då är han ändå 4 år äldre. I fredags började vi med rosé hos mig innan vi gick ut och åt middag och delade en flaska rött. Sedan mellanlandade vi hos mig och drack lite mer rosé. Jag messade Jamaicanen som skrev upp oss på gästlistan till klubben på Stureplan där han dj:ar.

Så dit gick vi. Gratis är gott. Mer pengar till fler drinkar, vilket det blev. Min hallondrink hamnade delvis över min klänning som turligt nog var mörkrosa. Efter mycket dans och många drinkar åkte vi hem och jag körde den klassiska "må lite dåligt och somna på badrumsgolvet".

Men i sängen hamnade jag till slut och på lördagen  vaknade jag av smekningar i nacken. Som blev smekningar på helt andra ställen. Som blev härligt bakissex. Och efter det brunch på stället runt hörnet, följt av promenad och ligga på filt i Tantolunden.

Efter uppfräschning begav vi oss till förorten Spånga och grillfest med 9 tjejer. Och M. Vilket gick alldeles utmärkt, förutom vissa missförstånd om vilken relation han och jag har. Vi tog pendeln tillbaka till civilisationen och gick till Café Opera. När jag ville gå hem drog M vidare till F 12 och mötte upp en flört från förra sommaren. Jag njöt av att ha min säng för mig själv när han hade bortamatch.

I dag blev det vågrätt läge i Rålambshovsparken med M, hans flört och min fru. Hela helgen har varit antingen klubbstuffande med en drink i handen eller liggande läge i park med mineralvattensflaskan i näven.
Så har vi det här i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0