Ambivalent

Det blev en sms-konversation med Recensenten sent igår.  Först lite allmänt snack innan jag frågade om vi hade lagt ner eller inte. Han verkade ju inte så sugen på att ses?

Jag tänkte att om man inte frågar får man inte veta. Och det var det jag ville veta. 

Men oj vad stressad han blev. Han kände sig inpressad i ringhörnan. Skrev att han har skittrevligt med mig men att vi knappt känner varandra än och att lägga ner eller inte låter tämligen seriöst. 

Nu känner jag mig som en nojig och desperat tönt. Fast samtidigt, om man träffar någon som man är intresserad av brukar man väl anstränga sig för att ses, vilja höra av sig osv. 

Vi ska ses och fika i eftermiddag. Jag vill. Men jag vill inte. 

Kommentarer
Postat av: Lina

gogogo!det kommer bli jätte bra i eftermiddag, och då kan du säkert avgöra hur han tänkt sig. Så du slipper funderar om han är trög startade eller inte intresserad av något seriösare..

2008-06-03 @ 12:13:51
URL: http://linaekblom.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Tack :) Ja, jag hoppas ju på att få åtminstone någon idé om hur han känner.

Synd att jag inte kan komma in på din blogg :(

2008-06-03 @ 14:36:01
Postat av: Marie

Förstår PRECIS vad du menar... som sagt, jag har precis lagt ner en "sån". Det är jobbigt.. men det är svårt som fan att det ska funka med en "velpelle"

2008-06-03 @ 15:28:58
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/
Postat av: gummibandstjejen

Måste säga att jag börjar störa mig på den här killen. Han gav verkligen sken av att vara seriöst intresserad av dig, sen håller han på och är velig och lättskrämd. Osexigt som fan ju.

2008-06-03 @ 21:13:01
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och vad har han för svensk lexikon egentligen. Skulle "lägga ner" vara så himla seriöst, okej om man är en arbetare som jobbat på en fabrik i 30 år. då kan man tycka att det är lite seriöst när direktörn tillkännager att fabriken nu ska "läggas ner". DÅ kan man tycka att oj ja det var ju lite pressande. Men inte så som du sa det!

ps. eventuella stavfel tillskrivs de 3 ölen jag förtärt ikväll.

2008-06-03 @ 22:57:45
Postat av: arro

Och vad har han för svensk lexikon egentligen. Skulle "lägga ner" vara så himla seriöst, okej om man är en arbetare som jobbat på en fabrik i 30 år. då kan man tycka att det är lite seriöst när direktörn tillkännager att fabriken nu ska "läggas ner". DÅ kan man tycka att oj ja det var ju lite pressande. Men inte så som du sa det!

ps. eventuella stavfel tillskrivs de 3 ölen jag förtärt ikväll.

2008-06-03 @ 22:58:36
Postat av: Karro

Och vad har han för svensk lexikon egentligen. Skulle "lägga ner" vara så himla seriöst, okej om man är en arbetare som jobbat på en fabrik i 30 år. då kan man tycka att det är lite seriöst när direktörn tillkännager att fabriken nu ska "läggas ner". DÅ kan man tycka att oj ja det var ju lite pressande. Men inte så som du sa det!

ps. eventuella stavfel tillskrivs de 3 ölen jag förtärt ikväll.

2008-06-03 @ 23:00:49
Postat av: lovelyn

En kommentar per öl :)

2008-06-03 @ 23:10:44
Postat av: gummibandstjejen

Haha! anonym sen arro sen Karro haha! Men jag håller med. "lägga ner" är inte ett dug konstigt eller krävande ordval. Det är han som är konstig och lättskrämd.

2008-06-04 @ 01:08:28
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/
Postat av: karro

hoppsan

2008-06-04 @ 19:30:20
Postat av: Lina

aa jag vet. men det är för fel person inte bör läsa och jag har snokare.. men mitt användarnamn är Karolina obs! stort K. och lösen är linafina. =)

2008-06-07 @ 21:20:57
URL: http://linaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0