Invaderad iTunes

Min iTunes blev invaderad i lördags. Mina reggaetonlåtar är förnärmade av technon som flyttade in. Men de accepterar motvilligt Lykke Li, Depeche Mode och några andra nya grannar.
Det var Recensenten som fördubblade antalet låtar på 6 minuter.

För övrigt var festen en lyckad tillställning med många gulliga vänner som hade med sig fina presenter. Smycken, smink, vin och en stor blomsterkvast. Jag minns inte ens när jag fick blommor sist och tittar glatt på dem nu. Bubbel dracks och ost och kex åt. Inga skandaler men mycket trevligt.

Vid fyra-tiden var det bara jag och Recensenten kvar hos mig. Vi myste lite i soffan, tills jag kom på den briljanta idén att vi skulle gå ner till Årstaviken. Så det gjorde vi och efter en stund, när det började bli kallt gick vi tillbaka till mig. Vi la oss i soffan igen, han pillade i mitt hår, precis så som jag älskar. Jag knäppte upp en knapp i hans skjorta och stack in min hand och la den på hans bröst och lyssnade på hjärtslagen. Och sen somnade jag.

Inte alls likt mig, jag brukar aldrig somna sådär. Antingen var jag väldigt trött eller så kände jag mig bara trygg. Eller både och. Vid sju-tiden smög han upp, stoppade om mig och gick hem. Jag hade sagt att han inte fick sova över. För vi är ju bara vänner.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kära vännen. Nästa gång vi träffas ska jag pilla dig i håret och så kan du knäppa upp en knapp i min skjorta och lägga handen på mitt bröst. Det verkar bra. Lol.

2008-07-01 @ 09:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0