Jag vill aldrig mer flytta ut

Fy för vilken helg. Började med att packa och sortera i fredags, flyttade saker som ska sparas till en väns förråd och slängde massa grejer i lördags och städade i många timmar i söndags. 
Blev ovän med mina andrahandshyresgäster när jag tyckte att de skulle städa mer än de gjort. 
Fick i sista stund katten inkvarterad hos mamma och pappa. (Håller tummarna för att hon inte klöser på deras Carl Malmstens soffa). 

Men jag hann ändå ge guddottern en puss, äta middag med föräldrarna, dricka bubbel och ungersk aprikos-sprit hos Lena och gå på personalfest med mina fd jobbkollegor på gymet. 

Nu är jag tillbaka på jobbet. Äntligen slut på hemmajobbandet. Underbart. 

Kommentarer
Postat av: Marie

ÄNTLIGEN är du tillbaka i bloggvärlden igen!

2008-06-02 @ 17:54:16
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Åh, du är för gullig :) Kul att man har varit saknad!

2008-06-02 @ 21:31:04
Postat av: gummibandstjejen

Absolut har du varit saknad! Kul att du e tillbaka som sagt! :)

2008-06-02 @ 22:01:14
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja, tack för sällskapet lördag kväll. Kort men gott. Ungerska aprikosspriten varade längre - jag tog mig en hutt på söndagen också - men den var inte lika söt som du.



Och katten? Skulle inte den hem till en spanjorska?

2008-06-02 @ 23:00:32
Postat av: lovelyn

Jag blir helt varm i hjärtat när ni är så snälla.



Spanjorskan bodde tydligen också i andrahand och hennes hyresvärd ville inte ha en katt i sin lägenhet. Så mamsen och papsen förbarmade sig.

2008-06-02 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0