Män, män, män

Jag såg den Nya Kollegan live i dag. Först gick jag förbi hans plats och senare gick han förbi min. Han var fin. Faktiskt finare än på sin bild på Spraydate. Det är inte många som lyckas med det.

Fick ett mail på Spray av en kille som för tillfället jobbade i Göteborg och var ny på dejtingsidan. Han undrade om han fick skicka några bilder och en beskrivning av sig själv på min vanliga mailadress. Han var nämligen rädd för att jag skulle hinna försvinna under de tre veckor som han jobbar i Göteborg och inte har tid med Spraydate.

Tre veckor. Vilken optimist. Men en bra komplimang.

Inte ett pip från Recensenten. Jag messade i fredags och har inte fått något svar. Nu ikväll tog jag mig i kragen och ringde honom. Tänkte bara få klart besked om att vi lagt ner så jag slipper fundera mer på det. Men han svarade inte.

Kommentarer
Postat av: gummibandstjejen

Det var som attan! Han som verkade så lovande. Skum verkar han nu.

2008-06-02 @ 22:03:20
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/
Postat av: Lena

Han kan dra åt helvete.

2008-06-02 @ 23:01:14
Postat av: Marie

Han är inte värd dig för fem öre...

2008-06-03 @ 11:52:50
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Skum, inte värd mig och kan dra åt helvete. Jag ska tänka på det när jag träffar honom i min tajta, korta svarta klänning och heta röda skor i eftermiddag.

2008-06-03 @ 14:39:07
Postat av: LOVE

Spraydate är väl lite -99, jag kör på Rambou.se mest.

2008-06-05 @ 11:23:41
URL: http://powerdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0