Maximerad sömnbrist

Jag köpte öronproppar och trodde att jag skulle få sova. Men nähä, då var det dags att platta till den nylagda asfalten med ångvält. Vilket gjorde att hela huset skakade och att jag inte somnade innan tolv.

Efter tre timmars sömn vaknade jag av att jag hade ont nacken. Något är allvarligt fel med min kropp. Jag har haft ont i baksidan av högra låret i några veckor. Det har sedan spridit sig till högra skinkan. Och efter fem nätter på en stenhård futon i London och tre nätter på en lika hård bäddsoffa i Lund har jag även ont i ryggen och nacken. 

Är det åldern som gör mig till en bräcklig och ömmande kvinna eller är det bara bristen på träning som gör sig påmind?

Kommentarer
Postat av: cosmic

Låter som du behöver en massage! Jobbigt med smärta och stelhet. P.S Kolla nya inlägg i min blogg!

2008-06-27 @ 17:18:42
Postat av: lovelyn

Ja, jag tror att jag ska boka lite thaimassage nästa vecka. Ska absolut kolla de nya inläggen!

2008-06-28 @ 12:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0