Present från Recensent

I torsdags träffade jag Recensenten. Han bjöd mig på middag på Mälarpaviljongen (för ickestockholmare: jättemysig restaurang precis vid vattnet). Också hade han köpt en present. Inget speciellt men gulligt ändå. Två teburkar med te, en vars namn refererade till hans smeknamn och en "Söderblandning" eftersom jag bor på söder. Sött.

Efter middagen skulle jag möta upp min fru F. Jag sa hejdå till Recensenten, vi kramades en stund och innan jag gick bad han mig hälsa min fru att "Hon har en jävligt fin fru". Ikväll kommer han på min lilla födelsedagsfest, på onsdag ska vi göra någon hemlig aktivitet och nästa helg vill han att jag ska följa med honom till Arvikafestivalen.

Jag tror att någon börjar bli väldigt sugen på kakan.

Kommentarer
Postat av: Lena

Oooh. Festivalsex har potential att vara riktigt dåligt. Kanske lika bra att få till det innan dess?

2008-06-29 @ 22:37:34
Postat av: lovelyn

Åhnä. Här bjuds inte på nån sex förrän han är redo att gifta sig. Typ.

2008-06-30 @ 14:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0