Så svårt kan vara så enkelt

Det blev ett snack med Recensenten igår. Jag var helt ärlig och sa i korthet att jag tackade nej till någon sorts kk-relation men att jag verkligen gillar honom och därför vill att vi ska vara vänner. Han sa att han tycker om mig också och att vänskap lät bra. 

Så vi är överens och får se hur det går. Vi pratade en stund, skrattade och hade trevligt. Tänk att det kan vara så lätt när man släpper alla sina rädslor för att bli lurad och sårad och bara säger som det är. "Jag gillar verkligen dig och vill inte förlora dig". Jag litade på att mitt första intryck av honom som en bra kille- och det höll. 

Fortfarande härligt att vara tillbaka på jobbet. Dessutom ska jag få mer ansvar över sommaren. Kul men nervöst!
Nu har även Nya Kollegan sett mig. Sa han i går på msn. Nu måste man vara snygg och het på jobbet alltså.

Annars är allt helt underbart. Massa skatteåterbäring, långhelg, sol, grillning, utgång och goda vänner. 

Lovely, lovely, lovely. 



Kommentarer
Postat av: Lina

åh va glad jag blev för din skull att det bara löste sig så bra mellan er. Och vad härligt att få klä upp sig till jobbet och veta att det finns snyggingar så man är lite spänd. Låter som du kommer få en toppen sommar!

2008-06-07 @ 19:08:14
URL: http://linaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0