Födelsedagsfirande igen

En fördel med att fylla 30 och ha vänner och familj utspridda är att man kan fira många gånger. Jag har redan firat min födelsedag två gånger, i augusti blir det stor fest i Malmö och ikväll firar jag med mina Stockholmsvänner.

Jag tror att vi blir ungefär 20 personer vilket är mer än jag räknade med. Det är såklart kul och jag gillar att ha fest. Men det är alltid lite nervöst. Kommer folk att ha trevligt? Vilken musik ska jag sätta på? Har jag tillräckligt med is?

Bäst att jag börjar förbereda...måste köpa vinöppnare, kasta glasflaskor och kartonger, handla snacks och cava.
Också ska ju jag vara fullkomligt fab. Det om något tar ju tid.

Kommentarer
Postat av: Lena

Önskar jag kunde vara där. Kram.

2008-06-29 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0