About the boy

Pojken har sovit hos mig både i fredags och i lördags. Finfint. Jag njuter och tar igen. Imorse gick han upp innan jag riktigt vaknat. Han satte på kaffe och gick och handlade frukost. "Nice, I like" som han brukar säga alldeles för ofta. Men det kan jag stå ut med, för han går att samtala med för övrigt.

Igår hade jag tjejmiddag hos mig. Ja, jag lagade faktiskt mat. Rostade grönsaker i ugnen till och med. Vi hade tänkt gå ut men kom aldrig så långt. Vi hade ju två bag-in-boxar och sprit hos mig.
Pojken var ute men höll mig uppdaterad (Hej sockermamma. Vi är på Grodan.) och ville veta var jag höll hus (Hej. Var är du? Puss i ljumsken.)
Han nappade självklart på mitt erbjudande om sängplats. (Jag kommer nu...pussar är på g.)

Kommentarer
Postat av: Linisen

Låter rätt bra att ha det så faktiskt, bara kunna ringa/sms:a när man känner för "lite sällskap" . Suck, ja!

2008-03-17 @ 14:07:58
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: lovelyn

Ja, jag är mycket nöjd.

2008-03-17 @ 15:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0