Det var som en film

Pojken kom på besök igår. Han bjöd på choklad, vi drack te och pratade om vad han behövde köpa till sitt framtida, första egna boende. Jag pillade i hans hår och korta skägg och kom fram till att det var skägget som lurade mig att ta med honom hem. 21-åringar brukar väl inte vara skäggiga? Helt klart ett fall av vilseledande marknadsföring.

Lite senare låg vi och myste efter en omgång i sänghalmen. Skedande, mjuka kyssar i nacken, sammanflätade fingrar. Oh my. Jag upptäckte hur mycket jag har saknat fysisk närhet. Mys, pill, smek, kyssar, kramar, pussar, sex som bara känns naturligt, självklart och bra. Då insåg jag hur rätt det var att det tog slut med Herr Nyvaken. Närhet är inget jag kan vara utan i ett förhållande.
Pojken frågade när jag kunde tänkas höra av mig igen. Jag svarade att det är svårt att planera, det beror på när jag har lust.
Men jag vill gärna ha närhet fastän jag inte har ett förhållande.

Ännu lite senare stod vi i vardagsrummet, han var på väg hem. Han stod bakom mig och höll om mig och vi tittade ut genom fönstret.
" Det här känns lite som en film" sa han.
Jag frågade inte vilken film. Men jag tror inte att det var "Die Hard 3" som han menade.

Kommentarer
Postat av: Lena

Mmmm. Han verkar söt.

2008-03-13 @ 17:22:21
Postat av: Emelie

Gud vilken underbar blogg du har! Det känns som man sitter och läser direkt från en Marian Keyes bok, haha. Lovely! ;)

2008-03-13 @ 20:33:50
URL: http://empsan.blogspot.com
Postat av: lovelyn

Åh, tack! Vad glad jag blir. Och det bästa är ju att hennes böcker alltid har lyckliga slut.

2008-03-13 @ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0