Eltandborsten ger mig bra vibrationer

Jag har mina leksaker i en bastkorg med lock. Inför flytten hade jag packat in korgen i en plastpåse som jag knutit ihop. Jag tänkte undvika pinsamma situationer likt den när min pappa hjälpte mig att flytta och plötsligt står med två dildosar i ena handen.
Jag, M och hennes dejt håller på att packa ur bilen och bära till hissen upp till min nya lägenhet. Jag står vid hissen och ett par grannar går precis förbi när M kommer med påsen.
"Lovelyn, den här påsen vibrerar" halvt viskar hon och skrattar.
Jag får en nervös skrattattack och vänder mig in mot hissen, knyter upp påsen, lyfter på locket och stänger av leksaken som vibrerar.
M:s dejt undrar såklart varför vi står och skrattar som två fån och M berättar.
"Jag vågar knappt fråga, men var det en eltandborste" säger han.
" Absolut, såklart, det var definitivt en eltandborste" svarar jag.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag skulle vilja skriva "det händer alla". Men nej, det gör det nog inte. Inte två gånger. Det är något speciellt med dig sötnos.

2008-03-03 @ 08:54:09
Postat av: Anna

Nästa gång: ta ur batterierna...

2008-03-03 @ 16:59:02
Postat av: lovelyn

Tack Anna. I will.

2008-03-03 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0