Lammet är kvar

Mina vänner. Ni är så söta. Jag tror att ni gillar mitt lilla lamm, Pojken, mer än vad jag gör.

Oroa er inte, jag har inte dumpat honom och krossat hans unga hjärta. Vi har bara inte setts på en vecka (påskbesök och sånt). Men han har varit lite motsträvig på sistone, inte svarat på sms och så. Fast det kan bero på att jag är en distansierad jävel.

Så. Igår klappade jag honom medhårs (avslutade till och med ett sms med "Puss på dig"!!!) och förhoppningsvis kommer han hit ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det säger onekligen en del att alla blir så till sig över Pojken. Tanken på en ung älskare kittlar.

2008-03-27 @ 18:09:33
Postat av: Hanna

lammkött sägs vara gott, ska komma ihåg det senare i livet ;o)
Nu vill jag bara ha erfarna heta män
Mohahhah

2008-03-27 @ 19:41:16
URL: http://dimba.blogg.se
Postat av: Lena

Jag har slutat med sex. Eller. Det har jag naturligtvis inte. Men det är så FRUKTANSVÄRT frustrerande att i teorin ha full tillgång, men sen inte hinna, inte komma till, annat kommer emellan, man hamnar i osynk.... Jag har inte varit hälften så frustrerad när jag har varit singel.

2008-03-27 @ 23:45:42
Postat av: Anonym

ungt e ju gött men gammal e åsså gött, de e mellan e sämst

2008-03-28 @ 00:24:48
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com
Postat av: Lena

Fast jag tror också Lovelyn, att vi är lite oroliga för att du reflexmässigt ska se honom som bara toyboy för hans ålder. Kanske försöker vi visa för dig att skulle han sin ålder till trots visa sig ha fler kvalifikationer, så är det faktiskt helt okej att testa dem också.

2008-03-28 @ 08:49:11
Postat av: Lena

Tänk på Samantha i Sex and the City ;-)

2008-03-28 @ 08:49:52
Postat av: Linisen

Hanna: Håller med dig. Efter att ha dejatat två oskulder så måste jag säga att erfarenhet väger tungt just nu för mig.

Lovelyn: Håller med Lena också, han kan vara bra trots sin ringa ålder så dissa honom inte helt, snarare testa honom lite, se vad han går för (inte i sängen, det vet du ju redan haha)!

2008-03-28 @ 09:42:18
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: lovelyn

Okej.
Man ska verkligen inte hänga upp sig på ålder. En 35-åring kan vara kass i sängen och en 21-åring kan vara bra till exempel.
Men.
När det kommer till förhållande känner jag att man i alla fall någorlunda ska befinna sig på samma ställe i livet. En 35-åring vill kanske desperat skaffa barn och en 21-åring ska kanske flytta till Luleå och börja plugga.
Vilket som är fel för mig. Så jag måste säga emot inlägget som säger att mellan är sämst. Just nu skulle jag vilja ha mellan.

(Lena: Åh, som att ha en chokladkaka hemma men inte kunna äta den. Plågsamt. Dags att planera in sexet i kalendern? Hehe...)

2008-03-28 @ 14:01:05
Postat av: lovelyn

Lena igen: Eller så får ni ställa klockan på ringning en timme tidigare...

2008-03-28 @ 19:40:03
Postat av: Lena

Jag hade hoppats att någon skulle säga det till honom. Men i brist på närvarande killkompisar som kan slå lite vett i huvudet på honom så upplyste jag själv honom om det i går.

Och idag har jag fått till det två gånger. Mums.

2008-03-29 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0