Man som engagerar sig

Två glas in hemma igår följdes av två glas vin på en krog på Söder. Efter två glas vin hemma var jag inte svårövertalad när M ringde och sa att hon skulle träffa sin dejt och hans kollegor där.
Efter fyra glas vin beklagade jag mig över Herr Nyvaken till M:s dejt och pratade om reggaeton med hans kollega. Sen kände jag att det var dags att gå hem medan jag fortfarande var charmig och snygg. Hemma däckade jag på soffan och vaknade i exakt samma ställning.

Nu är det segt och jävligt, jag packar det sista, dricker kaffe och väntar på att M och hennes dejt ska komma hit med hennes bil. M:s dejt är minsann en engagerad man, som efter 4 dejter erbjuder sig att hjälpa mig att flytta. Antagligen mest för att få vara med henne, men det är ju så det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0