Nam nam anno 2008

Igår bidrog Pojken till att minska våra utgifter för sexlivet. Han hade tagit med sig några kondomer.

Jag: "Men vad är det här för spännande sort?"
Han: "Jag vet inte, jag fick dom av min mamma."
Jag: "Eh, va? Av din mamma???"
Han: "Ja, det är skitbra, de är ju rätt så dyra att köpa"

Japp, hans mamma är barnmorska och hans kondomleverantör.

När det väl är dags öppnar han ett paket och ler sedan lite. Han sträcker fram kondomen mot min näsa. Den luktar. Bubbelgum, tuggummi, ungefär som jordgubbs hubba-bubba.

Jag: "Tjoho, jag är femton igen och använder Nam nam med jordgubbslukt"

Kommentarer
Postat av: Sussie

hahahahahahahaha... underbart!

2008-03-28 @ 16:28:53
Postat av: Lena

Jag känner igen det där med kondomer från mamma...

Men jag har faktiskt aldrig testat kondomer med lukt.

2008-03-29 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0