Skodilemma

De senaste dagarna har jag köpt två par skor. Jag borde köpt en tvättkorg och förvaring till mina tröjor men det har blivit skor istället. Men jag borde verkligen lämna tillbaka (minst) ett par.

Därför behöver jag er hjälp. Är båda paren to die for? Eller är bara ett par snygga? Vilka är mest användbara? Vilket par tror ni på? Eller är helt enkelt båda skitfula och borde jag omedelbums lämna tillbaka båda paren och vara klok och vuxen?

Partystövletter vs partysandaletter. Let the fight begin.

image7

image8

Kommentarer
Postat av: Linisen

De är riktigt fina bägge två. Men jag skulle nog satsa på sandaletterna, det är ju snart sommar!

2008-03-11 @ 16:09:28
Postat av: Tara

Eftersom det gör sjukt ont när folk trampar en på tårna så röstar jag på att du ska behålla stövletterna! Dessutom är de galet snygga.

2008-03-11 @ 16:36:27
Postat av: Lena

Det är vår - behåll sandalerna. Dessutom ser stövlarna rätt vanliga ut även om de är snygga. Sorry.

2008-03-11 @ 17:46:15
Postat av: Marie

sandalerna, var riktigt fina!

2008-03-11 @ 20:00:31
URL: http://wildness.blogg.se
Postat av: lovelyn

Linisen: Så talar en sann optimist :) Jag är mer "Sommaren är kort, det mesta regnar bort" typen.

Tara: Men sandaletterna har lite platå, då kan jag trampa folk på tårna istället mohaha!

Lena: Nja, stövlarna är faktiskt guld/bronsfärgade, det är väl inte så vanligt? Fast tydligen är den färgen vanlig i min skogarderob. Rensade idag och hittade inte mindre än 3 (!) par skor i den färgen. Ett par ballerinaskor, ett par sandaler och ett par sandaletter. (Inga stövletter dock!)
Hur tusan har det gått till?

Marie: Ja, de är tydligen totalt moderiktiga till sommaren 2008. Enligt min vän som jobbar med mode i London. Hon skrev också att om hon kände mig rätt så skulle jag nog behålla båda, hehe.

2008-03-12 @ 00:22:23
Postat av: Lena - motvals

De ser svarta ut för mig. Och det kommer de göra i discoljus också. Hmpf.

2008-03-12 @ 09:13:12
Postat av: Linisen

Absolut, men du kanske inte tänker vara i tråkiga regn-Sweden hela sommaren eller? :-)

2008-03-12 @ 10:31:19
Postat av: lovelyn- medgörlig

Lena: Du har en poäng där.
Linisen: Jo, tyvärr ska jag jobba nästan hela tiden från nu till sista augusti. Undantaget en vecka i Barcelona i maj (hälsa på fru) och 5 dagar i London i juni (fylla 30).

2008-03-12 @ 17:15:46
Postat av: Lena

Vilka blev det?

2008-03-14 @ 09:14:40
Postat av: lovelyn

Eftersom klockan är snart sex och jag inte har en tanke på att gå till nån skoaffär nu så....båda!
Vuxen kan jag bli efter 30.

2008-03-14 @ 17:49:09
Postat av: Jessica

Jag hejjar på stövlarna. Sandaler kommer du säkert ändå inte kunna ha i sommar, eftersom alla sommrar nu för tiden regnar bort. Ursäkta optimismen.

2008-03-19 @ 09:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0