Till Söderkillen

Så sorgligt och så patetiskt.
Det spelar ingen roll hur många män jag kysser, har sex med eller blir uppvaktad av. Ingen tittar på mig som du gjorde. Ingen kysser mig så skönt som du kysste mig. Ingen knullar mig så bra som du knullade mig.
Över ett halvår har gått och jag tänker fortfarande på dig varje dag. Jag känner fortfarande dina pussar i nacken. Jag ser fortfarande dig i ditt badkar med ett glas rött i handen. Jag hör fortfarande ditt skratt.
Varje jävla dag.
Du.
I mig.

Kommentarer
Postat av: Linisen

Inte alls patetiskt. Det finns personer som får ett grepp om en..tyvärr.

2008-03-29 @ 17:31:49
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: Lena

Så sorgligt, så fint och så orättvist.

2008-03-29 @ 20:46:25
Postat av: knivlisa

ååh.. Usch vad jobbigt när dom stannar kvar sådär och har sig. been there. Men det är ju rätt mysigt att tänka på honom eller hur.

2008-04-01 @ 21:52:07
URL: http://knivlisa.blogg.se
Postat av: lovelyn

Fast de senaste dagarna har jag mest kännt mig pinsam och därför inte alls kunnat tänka på honom. Det kanske till och med var bra att jag skickade mejlet!

2008-04-01 @ 22:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0