Vad har hänt med Ola?

Såg min manliga, favoritskådis, Ola Rapace på Spy Bar i fredags. Jag har varit barnsligt förälskad i honom sedan "Tusenbröder" gick på tv. Men herrejisses vilken besvikelse att se honom i verkliga livet. För han såg ut som en töntig gymkille från Eslöv.

Han såg definitivt biffigare ut än tidigare och hade en löjligt tight t-shirt. Och flottig frilla. Det var bara tribaltatueringen runt överarmen som saknades. Min förälskelse är över. I fortsättningen håller jag mig till Johnny Depp.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tycker du om Spy bar?

2008-03-25 @ 15:33:04
Postat av: Anonym

Haha: "gymkille från Eslöv"! Jag har fått stå ut med gymkillar från Höör nu i några veckor. Finns en och annan goding att kika på från löpbandet, men de är inte många.

2008-03-25 @ 19:34:52
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: Anonym

Lena: Jag gick ju därifrån med fyra nummer i fredags.
Linisen: Hehe, nä jag såg inte många snyggingar den sommaren jag jobbade i Höör. Däremot har jag dejtat en kille från Eslöv. Inte gymkille dock =)

2008-03-26 @ 00:04:54
Postat av: Maria S

Johnny depp är det ända rätta ;)

2008-03-26 @ 08:24:27
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se
Postat av: Lena

Jag har en johnny depp-bild uppsatt vid mitt skrivbord.

2008-03-26 @ 13:23:40
Postat av: lovelyn

Åååååh. Hemma eller på jobbet?

Och hur fan kunde jag kasta min plansch på Johnny? Den som jag hade uppklistrad i taket över sängen när jag var 14. Vansinne.

2008-03-26 @ 15:31:41
Postat av: Karro

men vad hände med lammköttet egentligen? Antar att du kommer skriva nåt snart om det, men jag orkar inte vänta :)

2008-03-26 @ 19:23:29
Postat av: Linisen

Jag har ett vykort(svartvitt foto)av en ung Johnny som sitter uppflugen på en spis och bara ser nonchigt snygg ut. Min syster "lånade" det för ett tag sen och försökte sen lura i mig att det var hennes, när det inte funkade har hon alltid lyckats "glömma" att ge tillbaka det.

2008-03-27 @ 10:10:40
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: lovelyn

Illa, illa. Det borde vara straffbart att sno bilder på Johnny.

2008-03-27 @ 11:27:58
Postat av: Lena

Jag har honom på jobbet. Han plirar klurigt på mig varje dag. Medan Ani Difranco
himlar lite med ögonen.

2008-03-27 @ 14:38:43
Postat av: Sussie

Åh, Johnny D... ( com jag som känner honom mkt väl kallar honom för ha ha ha)
Johnny är liksom det man finner i ett
engelskt lexikon när man slår upp ordet- HOT.
Men synd om Ola att han inte satsar mer på en bra frisör och kanske en annan form av idrottsutövande än att lyfta tyngder i ett fis gym ngn stans i Stockholm?! Fy för biffiga gymkillar. Oavsett varifrån de kommer.

2008-03-28 @ 10:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0