Allt är starkare i Spanien

Konversation mellan mig och Recensenten på väg hem vid 03-tiden i fredagsnatt.

Han: "Har du fler tuggummin?"
Jag hade ett nikotintuggummi i munnen och fler i väskan. Men han känner än så länge inte till mitt nikotinberoende och i vilket fall som helst var det ju inte ett nikotintuggummi han ville ha.

Jag: "Nej, jag tog det sista precis. Tyvärr."
Han: " Men jag får låna det lite då"

Sa han och kysste mig och fiskade med sig tuggummit. Efter en stund kom reaktionen.

Han: " Vilken stark smak det här tuggummit har. Är det spanskt?"
Jag: "Eh, ja, precis. Spansk pepparmint."

Nu vet ni det. De har inte bara jäkligt starka och effektiva receptfria läkemedel i Spanien, de har även väldigt starka pepparminttuggummin.

Kommentarer
Postat av: Lena

Blev han darrig också? Eller extra pigg till nattens fortsatta övningar kanske?

2008-05-26 @ 18:11:07
Postat av: Sussie

Va fan, vilken jäkla rescensent? Vaddå... är man för fin för att uppdatera sina vänner om nya kärlekar öga mot öga (eller sms mot sms) ? ;-)

Jag vill höra meeeeeer!

2008-05-26 @ 21:16:11
Postat av: gummibandstjejen

Hahaha jag får komma ihåg att bekräfta detta om han skulle fråga mig om spanska tuggummin någon dag. Roligt att ni fortsätter träffas! Han verkar som sagt bra den där rescensenten..:)

2008-05-26 @ 22:51:26
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Lena: Haha, nej han sa inget om att han blev darrig. Och så jättepigg var han inte. Men det var inte jag heller.

Sussie: Well, du vet ju hur länge mina relationer brukar vara. Jag hinner knappt börja träffa dem innan de är ute ur bilden. Allt viktigt berättar jag. Resten finns ju här :) Men jag lovar att ringa dig snart.

Gummibandstjejen: Hm, vi får väl se hur det blir.

2008-05-26 @ 23:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0