Blir ingen bränna

Det regnar i Barcelona idag. Det ska det även göra imorgon. Så den där fräscha solbrännan vi har hoppats på blir det nog inte mycket av. Igår var vi på Miromuseet och var kulturella, det får vi väl fortsätta med nu. Inte illa alls men vi hade hoppats på att kombinera strand med museibesök.
Om ni har sol i Sverige vill vi inte ens veta det.

Jag tänker lite på Pojken. Vi har messat en del. Han vill att jag ska köpa en halsduk till honom, en sån som jag har och som jag köpte sist jag var i Barcelona. Jag ska försöka hitta halsduken. Den blir en utmärkt anledning att ses igen. För jag vill träffa honom.

Kommentarer
Postat av: Lena

mmm mmm mmmmmm mm mmmmmmmmm mmmm mmmmm mmm mmmmm.

2008-05-09 @ 13:40:11
Postat av: Lena

Visst är sol underbart, men ännu mer underbart är att vara på semester. Att få släppa allt annat, och vara på ett ställe där man inte kan ta tag i någonting som har med vardagsmåsten att göra. Och få se bromsspår i toan.

2008-05-09 @ 13:41:08
Postat av: Marie

vi har 25 grader varmt med maaaassa sol ;) dock lite för varmt för att orka så mkt.

2008-05-09 @ 17:33:11
URL: http://wildness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0