Borde aldrig skicka sms innan morgonkaffet

Sådär alldeles för många jävla timmar senare så behagade Recensenten svara. Imorse vid halvåtta tiden. Han skrev att jag var rolig och "Hör av dig efter Skånevändan, om denna vecka inte funkar. Kram".

Och jag bara tänkte. Va fan din oengagerade tönt, först inte svara och sen påstå att jag inte skulle ha tid den här veckan när du inte ens tar sig tid att svara på ett mess.
Bah nån måtta får det vara, jag tänker inte hålla på och hänga efter dig din jäkla lurendrejare.

Ja ungefär så tänkte jag. Men jag svarade " För mig hade det mesta funkat denna vecka, det är du som är upptagen. Men visst, vi kan höras nästa vecka". Och definitivt ingen kram på det.

He he he. Det kanske var liiiiiite att ta i. Efter kaffet var jag inte alls lika arg. Men det känns så löjligt att skicka ett "Ursäkta att jag är en bitch innan kaffet" sms.

Jag blir galen. Vad ska jag göra? Ska jag göra något? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Karro

men jag fattar inte, vad hände med frukostdejten?

2008-05-28 @ 20:07:20
Postat av: Lena

Hm. Nä. Jag tycker nog han får ta det. Du skriver ju ändå att ni kan höras nästa vecka. Är han så feg att han inte vågar höra av sig efter det sms:et så är han inte mycket att hänga i julgranen. När han faktiskt varit ful nog att skylla på dig när han inte kunde.

2008-05-28 @ 21:34:02
Postat av: lovelyn

Karro: Jag förklarade för honom att kl 07 (om jag är uppe då) dricker jag bara kaffe. Så det blev ingen frukostdejt.



Nu avvaktar jag i alla fall. Kanske ringer i helgen om jag känner för det. Men inte innan jag druckit mitt morgonkaffe.

2008-05-28 @ 22:16:40
Postat av: MissLinisen

Lite svår är han allt. Men med tanke på hur bra han verkar så tycker jag du ska avvakta och ge honom någon chans till!

2008-05-28 @ 23:02:50
URL: http://selmalindi.blogg.se/
Postat av: S

Men om det nu inte blev ngt kaffe/frukost pga dig varfor blir du da irriterad pa honom? Nej nu tycker jag att du har blivit lite kanslig...som visst hander nar man far kanslor for nan?!!



2008-05-30 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0