Frun är tillbaka

Min kära fru är tillbaka i Sverige och har nu flyttat till Stockholm. Tills vidare bor hon hos mig. Myspys!
Över helgen är även en kär barndomsvän och hennes sambo på besök i stan, igår åt vi middag hos mig och hade så sjukt trevligt. Underbart.

På tisdag lämnar jag landet för en veckas semester i Barcelona. Jag och en vän ska sola, äta god mat, dricka lite vin, läsa böcker, turista och bara slappa. Underbart det med.

Nu ska jag och fru äta lax, dricka cava och titta varandra djupt i ögonen. Sedan blir det utgång med diverse vänner.

Life is good helt enkelt.

(På mansfronten inget nytt. Ett par telefonsamtal med Jamaicanen, that´s it.)

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha en bästa vecka i Barcelona!!!! Drick ett par tinto de verano för mig!.

2008-05-05 @ 18:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0