Gravidparen invaderar Söder

Igår var jag och tränade. Kände mig lite låg eftersom tveksamheter om Recnsenten dykt upp. Gick längs Götgatan och tänkte "Fan, jag kommer aldrig att hitta någon man att leva med".

Då möter jag ett par som håller varandra i handen, hon är gravid. Sedan kommer ett till gravidpar. Några meter senare två gravida par till.
"För helvete, är det här ett jäkla hån eller" tänker jag.

Efter det möter jag ungefär 30 gravida par. Det var som en invasion av lyckliga par som höll varandra i handen, och där kvinnan vaggade fram med magen i vädret. Det är inte konstigt att man blir lite bitter när man hamnar mitt i en profylaxkurs.


Kommentarer
Postat av: Lina

gud gillar din blogg! jag håller med dig.. kommer jag finna en man att stanna hos och vara lycklig med. Så fort jag träffar någon är det intressant tills att jag kan få honom. Då tröttnar jag och börjar störa mig, verkligen störa mig på små saker.. Så himla jobbigt!

2008-05-27 @ 11:06:53
URL: http://linaekblom.blogg.se/
Postat av: Gud

Lär er att leva med småsaker ni stör er på. Jag lovar, det lönar sig.

2008-05-29 @ 16:52:58
Postat av: lovelyn

Tack Lina! Synd att jag inte kan komma in på din blogg.



Gud, du är så klok. Nästan som en bok. Typ den där Bibeln eller vad den nu heter.

2008-06-01 @ 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0