Jag fick en bra recension av Torkel

Jag dejtade Torkel Pettersson igår. Eller ja, Recensenten påminnde lite om skådisen Torkel Pettersson (Jalla, Jalla). Jag mötte honom i city efter att han slutat jobba och vi gick till en hotellbar och drack vin. Han recenserade min presentation på Spraydate, han var mycket nöjd med det mesta.

Han frågade mig om jag fått höra att jag liknar en kändis någon gång. Ja, sa jag och tänkte att nu kommer han att säga att jag liknar Kajsa Bergqvist, det är det jag fått höra flest gånger.
"Du påminner om Sarah Jessica Parker. Vet du vem hon är?" sa han.
"Döh, klart att jag vet" svarade jag och blev glad eftersom jag älskar SJP.
Fast hon har blivit utsedd till en av världens fulaste kvinnor nyligen så jag vet inte om det var en komplimang eller inte.

I alla fall, vi hade mycket trevligt under de drygt fem timmarna som det tog att dricka två glas vin. Han är en av få från Spraydate som faktiskt både sett ut som på sina bilder och varit som han verkade via mail. Smart och sympatisk. Gav mig oväntade och bra komplimanger som "Du verkar vara en tuff tjej".
Och jag gillade verkligen hans förmåga att ställa bra, personliga och överraskande frågor. Det är inte många män som får mig förvånad, på ett positivt sätt, men det lyckades han med flera gånger.

Efter ett par timmar tog han min hand över bordet och smekte den lite försiktigt. Han berömde min mjuka hud och jag dregglade lite i smyg över hans klätterarmar. Jag tänkte på att det var synd att han var så tunnhårig, för det är inte särskilt hett. Men nu efteråt minns jag mest hans fina ögon.

Kommentarer
Postat av: Lena

Fint, fint, fint.

2008-05-21 @ 11:36:59
Postat av: lovelyn

Ja, bra sammanfattning Lena.

2008-05-21 @ 13:07:00
Postat av: gummibandstjejen

Sarah Jessica Parker är fräsch, snygg och stilfull så jag tycker verkligen du ska ta det som en komplimang!



Det låter som en lyckad och trevlig date! Nytt hopp när det gäller spraydate, vilket kan behövas ;)

2008-05-21 @ 13:32:16
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/
Postat av: Lena

Fast det var inte ful hon var, utan osexig tror jag... Gjorde det det bättre...?

2008-05-21 @ 13:41:14
Postat av: lovelyn

Aha, osexig, ja men då så ;)

Fast jag tycker också att hon är snygg (om än något spinkig).

2008-05-21 @ 16:25:24
Postat av: Hanna

Nice ju!

2008-05-21 @ 21:43:30
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: gummibandstjejen

Det finns en liten present till dig på min blogg. haha (jag sa ju att jag var uttråkad idag!)

2008-05-22 @ 00:00:37
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0