Jobbar på brännan när ni jobbar

Idag tog jag det bästa beslutet på länge. När jag vaknade och såg att solen sken från en klarblå himmel bestämde jag mig för att INTE jobba idag. Det hade varit bra att dra in lite pengar den här veckan också. Men jag måste inte. Och under hela sommaren kommer jag att vara ledig en vecka och vara lika blek som mina lakan.

Därför mötte jag upp M, som var ledig idag, och sen gick vi till Erikdalsbadet och la oss iklädda våra bikinis på gräsmattan. Efter 3,5 timmar gick jag därifrån. Såååååååå skönt! Bara ligga och slappa, läsa lite och lyssna på musik.
Lovely för Lovelyn.

Och vi gör om det imorgon och på torsdag om det är lika bra väder.

Kommentarer
Postat av: MissLinisen

Det tycker jag ni gjorde helt rätt i. Låter härligt!

2008-05-28 @ 00:27:59
URL: http://selmalindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0