Kroppen på dejt men tankarna på annat håll

Jag var på dejt idag med en ny förmåga från Spraydate. Var inte specielt sugen, gjorde det mest för att det redan var bestämt. När jag redan innan känner att jag inte är intresserad blir jag helt kolugn. Inte ett dugg nervös, pratar på utan att tänka på vad jag säger.

Han var väl trevlig men jag tänkte mest på Recensenten. Och när jag kom hem var jag tvungen att ringa honom. Han var på konsert så något ingående samtal blev det inte.

Däremot hade han minsann tid att ringa min kompis M igår. Han ska åka upp från Skåne med hennes bil i nästa vecka. Jag sa till henne att släppa av honom någonstans i Smålands bibelbälte med en lapp på ryggen där det står SYNDARE på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0