Kukbilder och miffon

Häromdan funderade jag allvarligt på att lägga ner internetdejtandet. Efter att ha dejtat en smygbög och en dvärg, förlåt, kortväxt man, fick jag ett mejl som fick mig att vilja stänga mitt konto.

I min presentation skämtar jag lite om alla krav jag har på en man. Jag har en lång lista som avlutas med ungefär, men "det räcker om du skriver ett bra mejl till att börja med". På listan finns bland annat krav på egen lägenhet med.

Förvånansvärt många män har listan som utgångspunkt när det skickar ett mejl. Så även den man som skickade ett mejl som började med meningen " Jag ha eght legänhet". Hela mejlet var lika dåligt skrivet. Först trodde jag att det var någon med grav dyslexi som skrivit. Sedan att det var ett skämt.

Han skrev att han var ny på sidan, vad han hette och att han inte hade någon bild på sin sida än så länge. Också skrev han att han var förståndshandikappad.

Ja, jag vet. Handikappade är också människor som behöver kärlek. MEN ÄNDÅ! Jag kände mig förnedrad. Hur het är jag om han tror att vi skulle kunna ha något ihop?

Det räckte liksom med Idrottaren som jag var på en dejt med förra sommaren. Han som var 26 år, bodde hemma och hade ett marsvin som husdjur. Han är kvar på min msn. På raden efter namnet där man kan skriva vad man vill har han haft: R.I.P och marsvinets namn (hon hade dött), "Jönssonligan på tv ikväll" och nu senast, "Byggare Bob".

L påpekade att en autistisk pojke som hon passade spelade Byggare Bob tv-spelet. Idrottaren hade nog fan inte heller alla hönsen hemma. Jag attraherar alltså lätt förståndshandikappad män. Uppiggande.

Min kompis som är med på samma sida attraherar snuskgubbarna. Hon har fått minst tre kukbilder av olika män. Den ena skickade en serie med bilder. Första fullt på klädd, ansiktsbild. Sedan följde: påklädd kroppsbild, bar överkroppsbild, rumpan i kalsonger, rumpan utan kalsonger och till sist- kuken i givakt.

Det är i och för sig blottning om man inte har bett om att få se en stake. Jag uppskattar inte att bli utsatt för blottare på nätet. Men, hon hade fått en bild på en man som var rejält utrustad.

27 cm lång, 20 cm i omkrets. Oh my. Den bilden hade jag ändå velat se. I rent vetenskapligt syfte såklart.

Kommentarer
Postat av: gummibandstjejen

Hahaha! Jag lovar att det inte är något fel på dig för att du drar till dig förståndshandikappade män, de tycker ju bara du är söt och het.



Ja, nätdejting är en svår grej, mycket svår. Det är en jungel av weirdos, kukblottare och folk som inte ser ut som på sin bild. Funderar också på att ge upp och satsa på krogen istället, där ser man ju åtminstone vad man får direkt.

2008-05-16 @ 13:45:37
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/
Postat av: Lena

20 cm i omkrets? Aj!

2008-05-18 @ 13:10:30
Postat av: Sussie

Tack! Det här bekräftar alla mina fördomar om alla dejtingsidor på nätet. Det är verkligen som att köpa grisen i säcken...

Är man ute å raggar ( och är berusad och omdömeslös) så har man iaf ngt att gå på dagen efter , vad gäller utseende m.m. T.ex om personen man gav sitt nummer till når en till axlarna eller inte, om den kommer fullt utrustad med permobil och dräggelkopp, eller om man kommer att serveras dunderstake om dejten går "all the way" ;-)

2008-05-19 @ 08:29:09
Postat av: lovelyn

Haha, du är så jäkla rolig Sussie! Men nu har jag åtminstone en Spraydejt inbokad den här veckan så vi får väl se om det går bättre den här gången. Han är i alla fall lång. Och då menar jag kroppslängden, det andra vet jag inget om...än!

2008-05-20 @ 00:23:43
Postat av: Sussie

Fortsättning följer med andra ord.. he he?

Din blogg är outstandig, verkligen!!

Puss

2008-05-20 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0