Måste dejta mer och fler

Frun saknar sin karl som är kvar i Barcelona. Därför behöver hon något att engagera sig i. Det vill säga någon annans kärleksliv. Alltså mitt kärleksliv.

Så jag har lovat att dejta lite fler män från dejtingsidan på nätet. Och det är ju inte särskilt svårt att ordna. Ikväll ska jag på dejt med Recensenten. Fakta: har jobbat som musikrecensent, nu något annat i musikbranschen har jag för mig, 31 år, över 180 lång, rakad (jaja, tunnhårig då). Verkar smart och sympatisk.

Imorgon blir det drink med Jamaicanen och sedan är åtminstone 3 spraydejter till på g. Är ganska nyfiken på den Nya Kollegan. Vi har chattat en del och nu kommit till stadiet där vi avslutar konversationerna med Kram. Alltid nåt.

(Kan ni egentligen hålla reda på alla männen som jag skriver om? Knappt så jag själv kan hålla isär dem. Speciellt inte eftersom jag tänker på dem som deras alias här, deras riktiga namn och deras spraydate alias om de kommer därifrån.)


Kommentarer
Postat av: knivlisa

Åh spännande! Jag skulle också vilja spraydata. Synd att mn inte är singel ibland.

2008-05-20 @ 15:46:53
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: Marie

klart jag kan :) jag följer detta slaviskt.. .själv har jag bara kommit på 2 spray på 3 mån.. men dte höll ju på o bli ngt seriöst med P... men nu är jag ute igen men spray tycker jag är ganska fattigt med bra folk!

2008-05-20 @ 15:59:13
URL: http://wildness.blogg.se/
Postat av: gummibandstjejen

Klart jag håller koll på dina, bara du fortsätter hålla koll på mina ;)

2008-05-20 @ 18:17:40
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/
Postat av: nyfiken

vad händer med pojken???????

2008-05-20 @ 22:05:16
Postat av: lovelyn

Marie: Jo jag vet, det är inte lätt att hitta guldkornen på Spray. Men jag tänker att eftersom vi är där (som är fantastiska singelbabes) så måste där ju finnas några bra män också.

2008-05-21 @ 11:15:45
Postat av: gummibandstjejen

Ja, så tänker jag också, att det måste finnas bra, normala män där. Man själv är ju bra som sagt så någon motsvarighet måste ju finnas ;)

2008-05-21 @ 13:34:16
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0